Stručni tim Saobraćajnog fakulteta u Beogradu, Komiteta za bezbednost saobraćaja i Auto-moto saveza Srbije utvrdio je da nije bilo odgovarajuće signalizacije na mestu autoputa Novi Sad-Beograd, na kom su se 22. i 23. februara dogodile saobraćajne nesreće u kojima je jedna osoba poginula a tri povređene.
mesto nije nepropisno obeleženo, već je kako treba. glavni problem nije tu, već što masa tuda vozi prebrzo i ne uspe da ukoči. ima znak za ograničenje brzine 300 m ranije, ali vozači ga ne poštuju. u celoj evropi se tako obeležavaju kućice. zato, kada ne bi svako sedao za volan, ne bi ni žrtava toliko bilo.
Svidja mi se sto svi nadlezni pametani dolaze da pogledaju ili ti konstatuju kako je sve u redu po danu. Niko od njih nije prolazio tuda po mraku i po kisi da se uvere kako je sve po zakonu. Oni bi trebalo da odu na pregled i ponovo u skole ako dasada nisu nista naucili ili ih je bas briga a placeni da obavljaju svoj posao. Tuzno je sta sve proalazi u ovoj malog drzavici
da li je ova barikada dobila upotrebnu dozvolu? ako jeste onda krivicni postupak protiv lica koje je / koja su dali upotrebnu dozvolu. moze da pogresi planer, moze i izvodjac ali tehnicka komisijaje morala znati da betonski blokovi nemaju sta da traze na autoputu kao i da to mesto treba biti dobro osvetljeno. njih, drobnjaka i mrku zajedno na kopanje onog kanala do grcke.
Saucesce porodicama. Nenadoknadiv gubitak za porodice kojima nista nece vratiti preminule.
Ali, posto svaki dan putujem na relaciji Novi Sad - Vrbas - Novi Sad, dobro je neko ovde pomenuo brzinu. Uzrok nesreca na drumovima, a putujem vise od 7 godina svaki dan na toj relaziji je brzina, brzina i samo brzina.
Nagledao sam se cuda za predjenih 150.000 km na toj relaciji, kako na auto-putu, tako i preko sela. Pa koliko ih je poginulo samo na pruznom prelazu kod Stepanoviceva jer ne cekaju da se podigne rampa (koja je cesto pokvarena) pa ih satre voz. I jos uvek tako prelaze i putnicka vozila i kamioni. A o brzini da ne govorim. Ako neko putuje zna da se cesto se desavaju problemi u Rumenki na semaforu u traci za skretanje levo (od Novog Sada). Posto gospodu koja putuje, mrzi da cekaju kolonu na semaforu pa udju u levu traku za skretanje a onda dodaju gas i nastave pravo – i tako pokusaju da preseku kolonu – cesto se desi da bas sa suprostne strane naidje neko u istu traku za skretanje desno i eto udesa. Nagledao sam ih se ni sam ne znam koliko.
Narocito sombroske tablice, uvek u zurbi da ne zakasne na posao, ili da pre stignu kuci...
Tragedija je velika... Ali u svim slucajevima koji su kobno zavrseni na drumu, uzrok je bila prvo brzina, aonda sve ostalo.
Zivoti se ne mogu vratiti ali se moze nesto ucini da se sprece dalje tragedije.
Valjda cemo nesto iz toga nauciti, barem roditelji mogu da uticu na svoju decu ako jos uvek imaju (imamo) nekog uticaja.
Agencija,komitet stručni tim bla bla truć truć.Glavni krivci su ovde gospoda koji u pežoima od kafane do kafane leče srcu rane jer ako prolaze svakog dana tamo bar bi oni trebali znati kako se obeležava put i ako to nije uradjeno onda lepo zatvore dok se ne reši problem kao što zatvaraju puteve čime se desi nesreća.Sad će ispasti kriv pera portir a pravi krivac svaki dan tuda prolazi
Svi vi koji osudjujete Okanovica, treba da znater da:
Postoje AGENCIJA I KOMITET za bezbednost saobracaja.
Drzavnu AGENCIJU svi placamo, a Komitet je NVO i finansira se iz donacija.
Na celu Agencije je bivsi policajac (MUP-ov) covek Stojadin Jovanovic. A na celu komiteta je pravnik civilno lice, Damir Okanovic.
Stojadin Jovanovic je ucestvovao u pisanju novog zakona koji je zahvaljujuci njemu prozvan policijskim, a sve zbog one cuvene policijske klauzule koju je Stojadin Jovanovic uneo u zakon "neprilagodjena voznja uslovima puta" ili tako nesto, a sve u cilju da zastiti policiju i putare koji ne rade svoj posao. Kao sto je ovde slucaj!
Tako da ako putari zaborave brdo kamenja na putu posle neke popravke, i ti se zapucas u to, ti si kriv a ne oni, jer nisi prilagodio voznju uslovima puta.
Okanovic je jedini na strani vozaca, a nalazi se na celu jedne institucije - komiteta, koji je NVO, dok ce Stojadinova agencija radi ovo: http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/341780/Milion-za-kafanske-racune-i-mirisljave-jelkice .
Policija (Stojadin Jovanovic) su napisali zakon, policija ga sprovodi, i Agencija za bezbednost saobracaja (opet pod kontrolom policije) i njihovog coveka, (Stojadin Jovanovic) kontrolise sprovodjenje zakona.
Protiv toga se Okanovic buni. Okanovic je jedini covek koji je imao hrabrosti da oplete po policiji putarima i zakonu o saobracaju, i koji sme da se sprda sa njihovim "pregornim radom". Zasto AGENCIJA za bezbednost saobracaja o ovome CUTI?
Sledeće mesto tragedije biće skretanje za Novi Sad iz pravca Beograda. Ni oni koji su iz NS se teško snađu a tabla za skretanje je velicine zanaka za jednosmernu ulicu. a odmah iza skretanja su ovi betonski stubovi o kojim pričag.din Okanović
Izjava ovog gospodina koga iskreno nimalo necenim a licno ga smatram indirektnim krivcem za nastale nezgode (moje misljenje) sasvim je dovoljna da Ditrktora Puteva Srbije smesti na optuzenicku klupu I DA BUDE OSUDJEN ZA UBUSTVO SPREDUMISLJAJEM. Da bas tako jer sve ostalo nece imati smisla.
Nego šta nego nepropisno.
TREBA SVI KOJI SU POVREĐENI I FAMILIJA ŽENE KOJA JE POGUNULA DA TRAŽI ODŠTETU (ne može se vratiti jedan život, ali moraju se opametiti nadležni -neka plate iz svojih ličnih primanja do kraja svog života).
VEĆ POČINJEM DA SUMNJAM I U DIPLOME KOJI SU DOTIČNI DOBILI.
NA AUTOPUTEVIMA MORA SVE JASNO I DOBRO OBELEŽENO, JER SU VELIKE BRZINE.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Okanović: Mesto tragedije nepropisno obeleženo
Novi Sad
•27.02.2013.
•11:46 > 07:44
Komentari 13
sava lalić
Hanguber
Putnik
Ali, posto svaki dan putujem na relaciji Novi Sad - Vrbas - Novi Sad, dobro je neko ovde pomenuo brzinu. Uzrok nesreca na drumovima, a putujem vise od 7 godina svaki dan na toj relaziji je brzina, brzina i samo brzina.
Nagledao sam se cuda za predjenih 150.000 km na toj relaciji, kako na auto-putu, tako i preko sela. Pa koliko ih je poginulo samo na pruznom prelazu kod Stepanoviceva jer ne cekaju da se podigne rampa (koja je cesto pokvarena) pa ih satre voz. I jos uvek tako prelaze i putnicka vozila i kamioni. A o brzini da ne govorim. Ako neko putuje zna da se cesto se desavaju problemi u Rumenki na semaforu u traci za skretanje levo (od Novog Sada). Posto gospodu koja putuje, mrzi da cekaju kolonu na semaforu pa udju u levu traku za skretanje a onda dodaju gas i nastave pravo – i tako pokusaju da preseku kolonu – cesto se desi da bas sa suprostne strane naidje neko u istu traku za skretanje desno i eto udesa. Nagledao sam ih se ni sam ne znam koliko.
Narocito sombroske tablice, uvek u zurbi da ne zakasne na posao, ili da pre stignu kuci...
Tragedija je velika... Ali u svim slucajevima koji su kobno zavrseni na drumu, uzrok je bila prvo brzina, aonda sve ostalo.
Zivoti se ne mogu vratiti ali se moze nesto ucini da se sprece dalje tragedije.
Valjda cemo nesto iz toga nauciti, barem roditelji mogu da uticu na svoju decu ako jos uvek imaju (imamo) nekog uticaja.
Ne brze od zivota!
bob
Novosađanka
jo
novosadjan
Postoje AGENCIJA I KOMITET za bezbednost saobracaja.
Drzavnu AGENCIJU svi placamo, a Komitet je NVO i finansira se iz donacija.
Na celu Agencije je bivsi policajac (MUP-ov) covek Stojadin Jovanovic. A na celu komiteta je pravnik civilno lice, Damir Okanovic.
Stojadin Jovanovic je ucestvovao u pisanju novog zakona koji je zahvaljujuci njemu prozvan policijskim, a sve zbog one cuvene policijske klauzule koju je Stojadin Jovanovic uneo u zakon "neprilagodjena voznja uslovima puta" ili tako nesto, a sve u cilju da zastiti policiju i putare koji ne rade svoj posao. Kao sto je ovde slucaj!
Tako da ako putari zaborave brdo kamenja na putu posle neke popravke, i ti se zapucas u to, ti si kriv a ne oni, jer nisi prilagodio voznju uslovima puta.
Okanovic je jedini na strani vozaca, a nalazi se na celu jedne institucije - komiteta, koji je NVO, dok ce Stojadinova agencija radi ovo: http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/341780/Milion-za-kafanske-racune-i-mirisljave-jelkice .
Policija (Stojadin Jovanovic) su napisali zakon, policija ga sprovodi, i Agencija za bezbednost saobracaja (opet pod kontrolom policije) i njihovog coveka, (Stojadin Jovanovic) kontrolise sprovodjenje zakona.
Protiv toga se Okanovic buni. Okanovic je jedini covek koji je imao hrabrosti da oplete po policiji putarima i zakonu o saobracaju, i koji sme da se sprda sa njihovim "pregornim radom". Zasto AGENCIJA za bezbednost saobracaja o ovome CUTI?
dr Kimi
PericA
TREBA SVI KOJI SU POVREĐENI I FAMILIJA ŽENE KOJA JE POGUNULA DA TRAŽI ODŠTETU (ne može se vratiti jedan život, ali moraju se opametiti nadležni -neka plate iz svojih ličnih primanja do kraja svog života).
VEĆ POČINJEM DA SUMNJAM I U DIPLOME KOJI SU DOTIČNI DOBILI.
NA AUTOPUTEVIMA MORA SVE JASNO I DOBRO OBELEŽENO, JER SU VELIKE BRZINE.
Jovan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H